Przegląd prasy – nie tylko dla grafików komputerowych – #007

Jak znaleźć głos dla swojej marki (ENG)

Your voice is what sets your brand or offering apart from others. It’s the combination of the language you choose (both visual and written), the tone you use and the feelings you evoke in your audience.

Just like an artist or an author, your voice comes across in everything your company puts out into the world – including your product experience itself. Through your UX copy, your voice can make your product a joy to use. And anyone who’s ever worked on one knows that’s the key to a successful product.

4 pomysły, by polepszyć kreatywność (ENG)

We’re all capable of creativity, and we all want more of it. But we often feel robbed of the time and focus we need to actually make something.

Here at Forgewe don’t fetishize the habits of geniuses like Leonardo da Vinci and Steve Jobs. Very few of us have what author Herbert Lui calls “vast, unbroken slabs of time.” And creativity is not “a series of eureka moments,” as Anna Codrea-Rado writes. Indeed, “creating is hard, frustrating, sometimes even depressing or boring.”

O sporze pomiędzy dwiema dużymi liniami lotniczymi

LOT wszedł w spór prawny z Lufthansą. Nowa wersja malowana niemieckiego przewoźnika (logotyp na stateczniku) ma zbyt mocno przypominać, to którym posługuje się polska firma. To zaś zdaniem polskiego operatora może wprowadzać pasażerów w błąd i dawać Lufthansie nieuczciwą przewagę na rynku.

0 Shares:
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You May Also Like