Narzędzia, które pomogą ci w pracy z freelancerem

narzędzia do organizacji pracy

Jak to mówi znane powiedzenie – czas to pieniądz. Dlatego w pracy chcemy wydajnych narzędzi do zarządzania projektem. Znalezienie informacji, które z nich są najlepsze może być utrudnione. W ciągu ostatnich kilku lat przetestowałem wiele różnych programów, które pomagają mi w pracy z moimi klientami. Niektóre z nich okazały się zupełnie niepotrzebne, niektóre zaś przetrwały próbę bojową.

Poniżej znajdziesz oprogramowanie, które działa dla mnie i moich kontrahentów. Dzięki niem łatwiej jest mi zarządzać projektem i kontrolować postępy.

 

 

Google Drive

Jest kilka głównych powodów, dla których uwielbiam korzystać z Dysku Google.

Ułatwia on i przyspiesza udostępnianie plików. Możesz przechowywać wszystkie zasoby w jednym miejscu i omawiać projekty ze zleceniodawcami w czasie rzeczywistym.

Automatyczne kopie zapasowe są przydatną opcją. Nie stracisz plików z powodu nagłej awarii komputera lub zwykłego ludzkiego błędu. Większość ludzi korzysta z narzędzi Google w pracy lub w prywatnie. Dzięki temu nie musisz przekonywać klientów do rozpoczęcia korzystania z nowego oprogramowania, którego nie znają.

 

 

Asana

Przetestowałem kilka różnych programów do zarządzania projektami, a;e Asana najlepiej się sprawdziła.

Posiada ponad 100 integracji – w tym Gmail, Google Drive, Dropbox i Office, co sprawia, że ​​jest to szybkie narzędzie do zadań specjalnych.

Możesz łatwo dodawać terminy i współpracowników do różnych zadań. To świetny sposób na zarządzanie dużymi zadaniami, w które zaangażowanych jest wiele osób.

Jako osoba przywiązująca dużą wagę do interfejsu użytkownika. Programy, których używam powinny być intuicyjne i przyjemne dla oka.  Asana zdecydowanie spełnia moje oczekiwania.

 

WeTransfer

To taka nierozłączny element mojej codziennej rutyny do tego stopnia, że prawie zapomniałam o tym wspomnieć. Wetransfer jest ważny dla tych, którzy wysyłają duże pliki. Bardzo łatwy w użyciu, automatyczne powiadamia, gdy plik został pobrany przez odbiorcę – nie ma nic więcej do dodania. Proste!

 

Toggl 

To narzędzie, z którego korzystam najbardziej w mojej pracy. Jest to zegar online, który pomaga śledzić, ile czasu spędzasz nas każdym projektem. Dzięki temu wiem, jak zaplanować czas w przyszłych zadaniach i jak wyceniać projekty. Upewniam się również, że pozostaję zorganizowany i zachowuję równowagę między pracą administracyjną a płatnymi projektami.

 

Kalendarz Google

Jestem bardzo dumna z tego, jak zarządzam swoim czasem i jak planuję dzień / tydzień / miesiąc. Nie tylko poważnie się nad tym zastanawiam, ale też jestem bardzo podekscytowana za każdym razem, gdy mogę ustawić swoją agendę. Korzystam z Kalendarza Google do zarządzania cyklicznymi zadaniami. Otrzymuję przypomnienia o moich biegach, zajęciach językowych, pracach administracyjnych, a nawet lunchu (tak!). To pomaga mi wszystko dokładnie zaplanować i niczego nie przegapić.

 

Agenda

Używam kalendarza książkowego do zapisywania wszystkich bieżących projektów. Dynamika mojej pracy wymaga natychmiastowych zmian. Korzystanie z długopisu i papieru pomaga mi jednym spojrzeniem ogarnąć cały mój tydzień i wprowadzać ewentualne modyfikacje. Sukcesywnie skreślam zadania, które już wykonała i jestem w stanie przejść do następnej pozycji na liście. W ten sposób wiem, ile osiągnąłem i ile jeszcze muszę zrobić. To sprawia, że ​​wciąż poruszam się do przodu.

 

Transferwise

Założyłam te międzynarodowe konta kilka lat temu, ale zaczęłam z niego korzystać dopiero wtedy, gdy dostałem od nich kartę debetową. Niesamowitą rzeczą związaną z tym internetowym kontem bankowym jest fakt, że możesz przechowywać pieniądze w trzech różnych walutach i płacić bardzo niskie opłaty za przelewy. Podczas mojej dwumiesięcznej podróży po Bałkanach, do krajów spoza strefy Euro, korzystałam z niej codziennie i byłam w stanie zaoszczędzić dużo pieniędzy na kursach wymiany.

 

Powyższe narzędzia działają w mojej pracy. Lubię prostotę. Zbyt wiele programów może być destruktywne i prawdopodobnie będziesz spędzać zbyt dużo czasu na żonglowaniu między nimi. Dlatego wybrałam minimum i staram się jak najlepiej je wykorzystywać.

A czy ty masz swoje ulubione narzędzia do zarządzania projektami. Czy wykorzystujesz je w pracy ze swoim freelancerem?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *