Przegląd prasy – nie tylko dla grafików komputerowych – #004

artykuły o projektowaniu, marketingu i pracy zdalnej

Kolejny post z cyklu artykułów, w których przybliżam Wam ciekawe informacje ze świata projektowania, marketingu i pracy zdalnej. Raz w tygodniu podrzucam Wam trzy przydatne linki, z którymi każdy powinien się zapoznać.

 

Przydatne narzędzia do Messenger Marketingu 

‘ In this age of social media, communication between brands and customers has never been more open. Previously, if a customer had a complaint, it could be a burden to get in touch with someone who could help them. Today, many barriers between customers and brands have broken down thanks to social media. ‘

 

Poznaj cechy swojej marki i wykorzystaj je do rozwoju – Marketing przy Kawie

‘Każdy zna niebieskie logo Facebooka, złote łuki McDonald’s, ale nie każdy wie, że marka to dużo więcej elementów. Marka to m.in. pozytywne i negatywne emocje, skojarzenia, historie, ludzie, opakowania i wszystkie elementy, których obecność w umysłach klientów wynika z tego, jak funkcjonuje ludzka pamięć. Dotychczas trudno było je zmierzyć w sposób odpowiednio pogłębiony. Poprzestawano na zbadaniu poziomu świadomości marki, wizerunku i zdefiniowanej opinii na temat marki.’

 

Internetowy minimalizm – jak zadbać o zdrowe użytkowanie 

‘Our lives have become tech-centric. It’s starting to “own” us. It’s time to seek ways to redesign our relationship with technology. Enter Digital Minimalism.

In 2007, Steve Jobs unveiled the future: the iPhone 3 and, along with it, the App Store. It marked the beginning of the mobile revolution, the era of the apps and streaming.

Not much later, Amazon introduced the Kindle. One of the oldest technology known to man became digital.

And, a year later, Google launched Chrome.

A little over a decade has passed but it seems like a century ago that our phones had a physical keyboard and we texted using SMS.

Ten years later we are addicted to technology. We crave for it.’

Płatne kampanie na Facebooku – jak kreować wizerunek marki dzięki nim

‘Obecnie na Facebooku praktycznie nie istnieje zasięg organiczny. Z naszych obserwacji wynika, że przy dużych stronach może on stanowić mniej niż 6% nominalnej liczby polubień. Jest to spowodowane olbrzymią ilością treści, jakie do tej pory powstały na platformie. Pomyślcie, ile łącznie stron i postów polubiliście na Facebooku.’

 

Do zobaczenia w następnym tygodniu!

4 Shares:
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You May Also Like