Przegląd prasy – pomocne linki dla przedsiębiorców – #011

artykuły o projektowaniu, marketingu i pracy zdalnej

Kolejny post z cyklu artykułów, w których przybliżam Wam ciekawe informacje ze świata projektowania, marketingu i pracy zdalnej. Raz w tygodniu podrzucam Wam trzy przydatne linki, z którymi każdy powinien się zapoznać.

Marki, które pokazują, że design thinking ma sens

Put together, it’s clear why companies are embracing design thinking for customer experience innovation. On top of helping them approach problems from a customer’s perspective, design thinking sets them up to develop more unique and creative solutions to people’s needs. To quote University of Virginia professor Jeanne Liedtka, “Defining problems in obvious, conventional ways leads to obvious, conventional solutions. Asking a more interesting question can help teams discover more original ideas.”

7 sposobów na lepsze poznanie Twoich odbiorców

When you or an employee at your company begin creating a new piece of content, updating your product’s or service’s features, or developing a campaign, what steps are taken?

I bet one of the first things you do involves thinking about your audience — who they are, what their challenges look like, and how they’d benefit from your product or service.

When you know your audience, you can ensure the items you sell and the content you produce consistently resonate with them — and, as a result, boost conversions and improve customer loyalty.

Nazwa, która sprzedaje od Paweł Tkaczyk

Storytelling jest nierozerwalnie związany z językiem, jakim się posługujemy. Językiem, który służy do opisywania rzeczywistości i… nierzeczywistości. A tym, co daje opowieściom tak niesamowitą siłę jest fakt, że są w stanie… podmienić jedną rzeczywistość na inną! Kiedyś nazywano to magią, dziś to po prostu psychologia. Posłuchaj.

0 Shares:
2 comments
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You May Also Like